Saturday 23 September 2017

Go Market Forex Review


GO Markets reviews. Average mäklare med genomsnittliga handelsvillkor Jag fick inte mycket problem med dem, men fortfarande hade jag några stora negativa glidningar och requotes, särskilt under volatilitetsperioder Så jag byter det till ECN-mäklare och använder nu alla fördelar med handel På den verkliga marknaden Om du inte vet hur du väljer den bästa mäklaren för dig, lägg till mig på skype, vovkfx, jag är redo att dela min erfarenhet. Tack GO-marknader recensioner. Australia, Nick. January 17, 2015.5 år Totalt 6 mths med Den här mäklaren. Stanna borta från dessa brottslingar Jag har goda skäl att tro att de byter på att förlora handlare genom att ta den andra sidan av handeln istället för att matcha dig med en annan näringsidkare, så inte bara fäster de spridningen men de hamnar slutligen med att stjäla Ditt konto Constant re-quotes även på deras demo konto, plattform fryser regelbundet och vidare och på och på. De hävdar att de inte är en hantering av skrivbordsmäklare och säger att de erbjuder STP, men min erfarenhet säger att detta inte är annat än marknadsföring av hype. Du har blivit varnad Ed. Tags GO Markets reviews. Alex från US. October 26, 2014.3 Totalt 1 månad med denna Broker. Ställ dig borta från dem, särskilt under pressmeddelandena. De kan öppna din beställning till ett fakat pris och du kan förlora ALLA DIN INSÄTTNING jag förlorar 800 pips, för att de öppnade min order på FAKTIVT pris. De sa till mig, blah blah, vår likvida leverantör bekräftade priset, men jag är inte en idiot. Jag har 3 års erfarenhet av nyheter och handlar alltid på 4-5 olika Mäklare på samma gång Så på 4 mäklare pris var ok och bara i deras systempris var i 800 pips olika Denna mäklare är bluff don inte lita på dem dina pengar, bättre att spendera dina pengar i Vegas. Tags GO Markets reviews. Australia , Caleb M. October 31, 2013.live, 6 år Totalt 5 år levande accoubts med denna Broker. Be varnade inte använda denna mäklare De kommer att blöda ditt konto torrt med plötsliga spridda spikar på mer än 30 pips Detta kommer bara att ta ut Din SL kommer de aldrig att ta ut ditt vinstmål, även när vinstmålet är 10 pi Ps bort och SL är 50 pips bort Håll dig borta Gomarkets MT4 plattform fryser under höga nyhetshändelser vilket gör det omöjligt att handla dessa mycket lönsamma händelser. De kommer att frysa plattformarna för länge då en presskonferens fortsätter och tills flytten är klar. Och spara dina pengar. Tags GO Markets reviews. Victoria, Len.6 år Totalt 6 månader med denna Mäklare. Mycket snabbt att öppna ett konto och mycket snabba att sätta in pengar. FX och metallspridningar är bra men jag bytte huvudsakligen från en annan mäklare till GO Eftersom den negativa glidningen var mindre med GO. IPhone App är ganska vanlig men MT4 fungerar som den ska göra. GO är bra om du bara är intresserad av MT4 och FX men de måste flytta med tiden om du vill ha fler klockor och Whistles. Tags GO Markets reviews. Oz Nick Nack.4 år Totalt 6 månader med denna Broker. Made några quid på grund av deras serveravbrott som deras Rep sa att jag kunde hålla som goodwill. Fair nog i min book. Tags GO Markets recensioner. Granska Besök site. I måste låta er killar veta min dåliga erfarenhet om GO Markets. I är en kund av GO Markets Pty Ltd och jag använder sin plattform för att göra Forex trading och aktieindex CFD trading. I har massor av befintliga CFD Positioner som är värda mer än 10 000 AU och de befintliga positionerna bör hållas rullande om och om igen baserat på kontraktet månad för månad tills jag stänger den. Dessa övergångsregler är baserade på villkoren när jag öppnade dessa positioner. Men jag fick en E-post från GO Markets Pty Ltd den 18 nov 2014 Det berättade att mina befintliga positioner inte rullas över till nästa kontraktsmånad. Alla positioner som är öppna på kundkonton kommer att vara stängda vid det senaste handelsdagen och vinstförlusterna kristalliseras vilket är 17 dec 2014 Och mina positioner kommer att bytas till Stäng bara den måndag 24 november 2014 Det betyder att det inte går att öppna nya positioner i dessa symboler men istället bara att stänga positioner som redan är öppna. Denna stora förändringen från mäklarsidan och med så kort varsel skulle medföra stor förlust minst 10 000 i min portfölj Så jag mailade dem för att fråga dem om det och de mailade mig tillbaka för att föreslå att jag byter mina nuvarande positioner till deras nya Finansiell produkt som heter CFD2 vilket skiljer sig mycket från mina nuvarande CFD-positioner och skulle debitera daglig bytesavgift på mina positioner vilket skulle medföra stor osäkerhet och möjliga förluster för min portfölj. Enligt min åsikt har mäklare ingen rätt att ändra kundens befintliga positioner i På något sätt mot de ursprungliga villkoren när dessa positioner öppnades, särskilt avbryta överlåtningsfunktionerna som är en grundläggande funktion för CFD-handel och nära kundens befintliga positioner som mäklare s och för mäklare s bästa intresse. Leta reda på det här problemet och Hjälp mig att sluta gå marknader gör det ASAP Samtidigt var du medveten om vad Go Markets gör om du är en befintlig kund eller planerar att öppna ett konto hos dem. Ställ en Långt ifrån dem, speciellt under pressmeddelandena De kan öppna din beställning till ett fakat pris och du kan förlora ALLA DIN INSÄTTNING Jag förlorar 800 pips, eftersom de öppnade min order på FAKTIVT pris. De sa till mig, blah-blah, vår Likvida leverantör bekräftade priset men jag är inte en idiot Jag har 3y erfarenhet av nyheter och handlar alltid på 4-5 olika mäklare samtidigt. Så var det 4 mäklarepriset ok och endast i systempriset var det 800 Pips different Denna mäklare är bluff don inte lita på dina pengar, bättre att spendera dina pengar i Vegas. Jag skulle inte rekommendera dem alls. De genomför Stoploss på felaktiga priser. Som nu säger de att guldpunkten låg var 2418 60 10 22 13 12 2013 The Låg i min andra mäklare var 2424 85 Om du skulle stoppa på 2420 - du skulle exekveras vid 2418 var det verkliga priset aldrig där. Nyhetsflödet slutade fungera för några veckor sedan Så vi skulle inte rekommendera dem alls. Hämta widgetskod. Forex Recensioner och Ratings. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Fo Rex Trading Education och Community Forums. Forex Kalender och Tools. Copyright All Rights Reserved Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell lag. 500 Minsta Initial Deposit.300 1 Maximal Leverans.50 Valuta Pairs. PLUS Index, Commodities, s ursprungliga MT4 Forex Brokers, erbjuder den kraftfulla MetaTrader 4 trading plattformen sedan 2006 Med vår MT4 demo standard och pro MT4 konton får du tillgång till en mängd olika Globala marknader inklusive Forex Index Commodities och Binaries allt från ett kontoaktivt Spreads. Tight sprider sig på vårt utbud av Forex Index och Commodity Markets med över 60 instrument för handel inklusive Binary Options. Australian Based. GO Markets Pty Ltd lanserades 2006 och är en etablerad Australiensbaserade och drivna företag AFSL 254963.Client Funds. We följer ASIC-kundens pengavägar och alla kundbelopp blir försonade dagligen med ett brett utbud av insättningsalternativ. Snabba utföranden. Vi ger en låg latensmiljö i kombination med våra omfattande prismatningar , Så att du kan utföra dina handelsplaner med precision. Advanced MetaTrader 4 Trading Tools. Experience GO MT4 fördel med MT4 gen Sis Autochartist Vi har den fulla sviten för att hjälpa dig att navigera på de globala marknaderna. Vi är här för dig. Våra kunder får tillgång till en enskild kontohanterare och vi ger support 24 5 på flera språk. Förhandlashandel kan vara svårt Hoppa över till vår Gratis Forex Education under. MT4 Video Tutorials. Navigate MT4 som ett proffs med vårt utbud av MetaTrader 4 Training Videos. Market News. Stay uppdaterad med de senaste Forex och globala marknadsnyheter. Start handel med 3 2 1.Opening ett konto med Oss är enkla och raka. Använda ett GO Markets live trading konto med vår enkla online ansökningsblankett. Använd en av våra flera finansieringsalternativ för att sätta in pengar i ditt konto. Logga in på ditt konto och placera din första handel. Kontakta vår 24 5 support. Trading Forex och Derivat har en hög risknivå, inklusive risken att förlora betydligt mer än dina initiala utgifter. Du äger eller inte heller några rättigheter på de underliggande tillgångarna. Effekten av hävstång är att både g Ains och förluster förstoras. Du bör endast handla Forex om du har råd att bära dessa risker. OH Markets Pty Ltd garanterar inte prestanda eller avkastning på kapital. Du bör endast handla med riskkapital som är kapital som du har råd att förlora. Observera Att den historiska ekonomiska utvecklingen på någon underliggande instrumentmarknad inte är någon garanti eller indikator på framtida prestanda. Traderingsderivat är kanske inte lämplig för alla investerare, så var noga med att förstå de risker som är förknippade och söka självständig rådgivning vid behov. En Financial Services Guide FSG och produktupplysningsdeklaration PDS för våra produkter är tillgängliga från GO Markets Pty Ltd för att ladda ner på denna webbplats eller här och du kan få exakta kopior genom att kontakta kontoren på numret ovan. Observera också att ditt samtal kan registreras för träning och Övervakningsändamål Alla råd som lämnas till dig på denna webbplats eller av våra representanter är endast allmänna råd och tar inte hänsyn till Dina mål, ekonomiska situation eller behov Du bör därför överväga lämpligheten av vårt råd innan du fattar något beslut om att använda våra tjänster. Du bör också överväga våra PDS-dokument innan du fattar något beslut om att använda våra produkter eller tjänster. Informationen på denna sida är inte riktad Hos invånare i något land eller jurisdiktion där sådan distribution eller användning skulle strida mot lokal lagstiftning eller reglering. GO-marknaderna AFSL bemyndigar oss att tillhandahålla finansiella tjänster till personer i Australien Dock uppfyller GO Markets de skyldigheter som följer av vår AFSL när det gäller De finansiella tjänsterna till alla våra kunder, inklusive de som bor utanför Australien. Den här webbplatsen ägs och drivs av GO Markets. Allt innehåll 2016 GO Markets Pty Ltd Alla rättigheter reserverade AFSL 254963 ABN 85 081 864 039 ACN 081 864 039.

No comments:

Post a Comment